Thursday, July 17, 2008

Otak Ko Bergeliga Tak ?



Orang Yang otak bergeliga sahaja yang mampu membaca ini dalam masa satu minit. Cuba lah ! Tinggal kan komen , aku hendak tahu berapa ramai orang yang ber otak geliga !


Klaau anda bleoh mebacma nii anad menpunamyi mnida yngg haebt !

Cuma 55% dariaadpa 100 oanrag mpamu beuarbt demkiain. Aku pun tdaik pecayra mmapu berbaut bgietu dan mamcbaa nya. Mengkiut kjaain Univeitsry Cmabrigde, taidk ksaih macmanaa pun aayt datuir asalkan uhurf pematra adn terhiakr knea lah dtemapit ynag beutl , hruuf lian tak petning dan adan mpmau memabca tnapa msaaalh. Ini keanra mndia tadik mbcaema satiep uhurf tetpai stau pektraaan salkei.

Pielk tak ? Auk tak pielk pun sbaeb aku tau oaatk kau mameng breigelga !

Klaau kau bleoh mbaemca ynag ini oatk kau mgmaneg hbaet ! ye lah mcaam oatk aku jgua!

4 comments:

farah, s. said...

yes..boleh bc kurg 1 min!! =p

SiR KinG TiGeR said...

farah aminuddin
eeh geliga budak ni!

TIGER JHL said...

hehe..saya pun dapat membacanya sepeti biasa.

:)

Anonymous said...

bergeliga ! dapat baca 40 saat .. hehe :D